Jaga:     
Kroonika

20-minutiline treening KATRIN SISKA MOODI!

Elustiiliblogija ja spordifänn Katrin Siska näitab oma värskes videos ette intensiivse 20-minutilise treeningu, mida saab teha nii õues kui sees, nii rannas kui kodus!

Praegu perega mööda Lõuna-Euroopat rändav Katrin hoiab end vormis igapäevase jooga ja erinevate trennikavadega. Vaata tema videot ja treeningu kirjeldust:

Katrin Siska 20-minutiline treening:

Alusta soojendusega

1) 100-meetri jooks (ca 30 sekundit täisvõimsusel jooksmist) – seejärel puhkus 1 minut tee seda 5 korda. (Kodus tehes võid joosta kohapeal).

2) kätekõverdused 20 korda, käed võimalikult laialt – puhka 1 minut tee seda 5 korda.

3) kätekõverdused 20 korda, käed õlgade laiuselt, keha vastas – puhka 1 minut tee seda 5 korda.

4) kükid 20 korda – puhka 1 minut tee seda 5 korda. Lõpeta venitusega.

See on super intensiivne treening ja põletab rasvu lausa 48 tundi pärast treeningut! NB! Ei sobi suure ülekaalu ega terviseprobleemide korral!

Loe ka neid lugusid